Ingen rekordtid här inte

Jag försöker verkligen jobba med mitt tålamod när jag och Anna är o simmar, men jag kan inte låta bli att bli så galet irriterad på de som faktiskt bara stannar och är i vägen i banan och inte ens simmar framåt. En sak att alla ska få lov att simma i sin takt, men det klarar jag verkligen inte av. Så vi lyckades ta oss igenom vår 50 längder och 1250 meter på 40 min men mycket mer än så var det inte igår. Skönt att jag fick min powerwalk fram och tillbaka till simhallen också på 4 km.

Idag har jag kört 60 minuter intervaller på löpbandet på gymmet som resulterade i 9 km. Har dock lite känningar i knäet nu så får nog köra armar och axlar på gymmet imorgon fast jag egentligen tänkt köra ben, men så får det va.

Imorgon är det invägning och jag är som vanligt nervös. Skötte mig inte jättebra förra helgen med maten och är rädd för att jag får sota för det nu. Den som lever får se.

/Lillasyster

Lämna en kommentar